Bu Yaz Rota Karadeniz

BU YAZ ROTA KARADENİZ

Paylaşmak çok güçlü bir duygu. Bilgiyi, sevgiyi, mutluluğu, güzellikleri, anıları paylaşmalı her daim. Tabi paylaşabilecek bir şeyler de edinmek gerek sürekli. Biz de 3 kafadar olarak çıktık bir yola, nice anılar edindik ve bu anılarımızı sizlerle paylaşalım istedik ki mutluluğumuz, anılarımız paylaştıkça çoğalsın ve sizlere de ilham olsun… Üç kafadardan ben Barış, Mehmet ve Esen ile çıktığımız macera dolu, keyifli, bazen korkutucu, bazen mutluluk verici seyahatimizin detayları sizleri bekliyor şimdi.

Gel gelelim hikayemize… Üniversite hayatımızıtamamlayıp iş hayatımıza başlamamızla birlikte yorucu ve bunaltıcı bir maratona dalıverdik. Bu yoğun tempodan tek kurtuluş şansımız sanırım resmitatiller. Tam biz de 'yeter artık, hep iş hep iş!!' derken bu tatil yetişiverdi imdadımıza. Ne yapalım ne edelim diye düşünürken kendisi Trabzonlu olan Mehmet arkadaşımız, Karadeniz turu fikriyle çıkıverdi karşımıza. Doğayı seven, doğaya aşık bireyler olarak hiç düşünmeden bu fikre hamsi gibi 'balıklama daldık'tabiri caizse :) Karar verme aşamasından sonra artık tatilimizi planlamaya başladık. Çok yer gezmemiz için araba kiralamamız, konaklamayı da çadırda halletmemiz gerektiğine karar verdik. 7 günlüğüne normal bir araç kiraladık fakat aracı alacağımız gece bir aksilik olduğundan ilgili firma bizi mağdur etmemek için sıfır kilometre bir 4x4 verdi :) İhtiyaç listesini kendi aramızda paylaşarak temin ettik. Tabi aldığımız, almamız gereken kamp malzemelerinin ufak bir kısmını oluşturuyormuş, bunu da yaşayarak öğrendik :) 23 saat sürecek; yorucu, bunaltıcı ama sohbet dolu yolculuğumuzun ilk durağını Taka Rafting'in bahçesinde, Fırtına Deresi’nin hemen yanı başı olarak belirlemiştik. Taka rafting sahibi Serdar abimiz, sağolsun bizi mekanında çok güzel ağırladı.

Linkedin
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER MAKALE YAZILARI

YENİ ROTAMIZ ÇANAKKALE!

Çanakkale Türkiye’nin Kuzeybatısında Marmara Bölgesi içinde yer alan 12 ilçeye sahip ve Türkiye’nin nüfus sıralamasında 40. ilidir. Asya ve Avrupa kıtalarının topraklarında yer alan şehir...
DEVAMI

SÖMESTR HEDİYENİZ BURADA!

Sömestr hediyeniz burada!Siz değerli konuklarımıza gösterdiğimiz özeni ve konforu, miniklerimizin de yüzüne yansıyan mutluluğunu önemsiyoruz. Bu yıl sömestr tatilinizin yolculuğunu Ali Osman Ulusoy&rs...

TRABZONSPOR ULAŞIM SPONSORUYUZ!

2016 yılı itibariyle ulaşım sponsoru olduğumuz Trabzonspor Kulübünün 2022-2023 sezonunda da ulaşım sponsorluğunu üstlenmekten gurur duyuyoruz....
DEVAMI

ENDONEZYA & BALİ

Endonezya Güneydoğu Asya ve Okyanusya’da yer alan 17.508 adadan oluşan bir ülkedir. 250 milyon civarı nüfusuyla dünyanın en kalabalık dördüncü ülkesidir. Ülkenin başkenti Cava Adası’ndaki...